04.09.2013

Goalmmat beaivvi praktihkas

Mu namma lea Erica Johansson ja mon lean Johkamohkis eret. Mon lean juste deavdán ovccinuppelot jagi ja lean sirdán deike Kárášjohki. Dát lea goalmmat beaivvi dáppe NRK:as min praktihkabarggus ja mus lea oaivvi dievva dieđuin. Ledjen hui speanta boahtit deike deaivvat eará praktikantaid ja min chefa Bireha. Muhto dál mon dušše illudan go leat deaivvadan ja álgán min oahppu. Giella dáppe Kárášjogas lea vattis ipmirdit mus, dá ii gullo seamme dego Johkamohkis. Muhto mon gal jahkan ahte oahpan áigi mielde.

 

Mii leat leamaš NRK  dálus geahččame studios ja visot bargubaikkid.Vuosstas beaivi juohkehaš oaččui dan ođđaseamos Iphone 5 maid sáhttit geavahit barggus. Dát lei hui somá ja mii leat lasten vulos moadde appa maid sáhttá geavahit go áiggu intervjuet.

 

Mon gullen oahpu birra Máren-Ingas gii lea leamaš praktikanta mannan jagi. Son muitalii ahte lei somá ja miellagiddevaš oahpu ja mon jurddašin ahte soaitá leat somá munnje maid. Mon liikon lohkat ja guldalit ođđasiid ja mon hálidan barggat gielain juohke beaivvi.

 

Dát leat min ođđasat studios.

 

  Šatta hui soma oahppat journalistika birra ja mon nu illudan leahkit dáppe Kárášjogas.

 

- Erica-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar