14.12.2012

Mun fas!

Hej fas!

Dál lean mun fas čállimin, mu bargoskihppárat leat bargamin ja mus lea beare áigi čállit deike. Dál dii jáhkibehtet ahte mun in bargga in fal in maidege muhto mun gal dagan olu :D Vai dagan go? ;)

Govva Leavdja mátkis / Bild från Lakselv turen

Otne mun lean álgán plánet dan barggu maid galggan Johkamohkkis bargat boahtte vahkku, mii boahta NuFali. Galggan jearahallat ovtta gii lea leamaš USAas ja bargan. Somás olbmoš diet :) Mu bargoskihppárat maiddái barget vehá veiko maid. Máret Ingá lea leamaš TVan ja nu :) Vaino lea čállán nehtti ja barga jearahallamin dal. Máijá lea maiddái bargamin juoidá maid in juste dál muitte :P

Vaino!
Na, fargga galggan mannat fas Johkamohkkái! Hui somá! Váilahan mu skihppárid doppe, muhto šaddá lihkká ahkit guođđit mu bargoskihppárid :( Muhto mii fas oaidnalat mangá juovlaid :D Johkamohkkis galggan leahkit juovlaid ja ođđajagi badjel ja dat lea somá go in leat leamaš doppe guhkkit áigái geasi rájes :)


Leavdnjas filmemin / Filmning i Lakselv
Nu är det jag som skriver igen, mina kollegor jobbar och det är bara jag som har tid att skriva hit. Nu tror ni att jag inte jobbar överhuvutaget men det gör jag, jag gör massor :D Eller? ;)

Mu bargosaddji / Min arbetsplats
Idag har jag börjat planlägga ett repotage jag ska göra i Jokkmokk nästa vecka, som kommer till NuFal. Jag ska interjuva någon som varit i USA och jobbat. Kul människa det där :) Mina kollegor jobbar också med lite allt möjligt. Máret Ingá har vart med på TV :) Vaino har skrivit till nätet och jobbar på en interjuv nu. Máija jobbar också men med vad minns jag inte :P

Čáppa mun stoahkamin robota barggus ;) / Vakra jag som leker robot på jobb ;)

Ja, så snart ska jag fara till Jokkmokk. Kul! Saknar mina bekanta där, men kommer sakna mina kollegor här också :( Men vi träffas igen efter jul :D Jag ska vara i Jokkmokk över jul och nyår och det blir kul för att jag inte vart där ett längre stund sen i sommras :)


Buorre vahkkoloahppa didjide :)
Máren Iŋgá

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar