17.12.2012

Larvegodt, julebord og larvefest

Hallo alle sammen! Nå skal jeg ta en pause fra planleggingen, og skrive et blogginnlegg. Denne gangen er det Maija som skriver :D

Tida går så fort at man nesten ikke klarer å følge med på dagene lengre. Snart er det juleferie og etter der igjen er det plutselig 2013! Vi praktikanter er så heldige at vi har hele 2 uker med juleferie, husker ikke om det var mere eller mindre. Men vi har vært så flinke å jobbet oss fridager, slik at vi får avspasering :)

Men nok om det, litt bilder:




Forrige uke var jeg på her på jobb, og "koste" meg med nøtter. Spiser mye nøtter til vanlig, og hadde kjøpt mandler denne gangen. Hadde rukket å spise en håndfull med mandler da jeg nesten satt en larve i munnen, takk gud for at den rørte på seg! Larven var heldig som ikke ble spist opp :D fant i tillegg masse spindelvev lignende greiier.


 Så er jeg endelig ferdig med julegaver :)

Fant også fine sengtøy, som jeg selfølgelig måtte kjøpe :D

Slenger enda et bilde av bestegutten min ;)

Så var det julebord, og her er det full show. Vaino og Maret Inga duga nu til å danse, hehe neida dok va morsom ;D Julebordet var trivelig, bra underholdning. :)


Julebord = latterkrampe :D

Dette var på lørdagen. fin gjeng og myyyyyeeeee latter den kvelden! :D

 Posering med de nye luene som alle har fått her på huset :)


 ..og jakkene er supergode :)

Dette holdet vi på med akkurat nå:

 Vaino redigerer saker.


 Máret Ingá har også noe viktig på g ;p


 Máren Ingá planlegger vel noe? :D


Mens jeg blogger just nu

Ha en fin uke og en fredelig jul! :D

1 kommentar: