12.12.2012

Juovlastállu!

Hello alle!

Juovlat lea dáppe dál, nu somá! :D Fargga mus lea juovlalohppi vai maid mun galggan dan gohčohit :)



Muhto mii geavva dáppe de? JUOVLAT! Ikte Máret Ingá, Biret, Mahte ja mun finaimet Leavnja girjerájus. Doppe lea juovlastálločájáhus :) Máret Ingá galggá TV ášši ráhkadit das ja mun galggan nehtti čálli dan birra. Lean dál dainna bargamin :) Lei hui somá geahččat got bargá TVan ja nu. Mu mielas Máret Ingá dagai hui buorre barggu, son lea nu čeahppi :D


Hui ollu ja fiina juovlastálut doppe, ja dat dagahi ahte mus šattai hui miella mannat ruoktot ja čiŋadit olles dálu :)


Julen är här nu, så kul! :D Snart har jag jullov eller vad man nu ska kalla det :)


Men vad händer här? JUL! Igår så for Máret Ingá, Biret, Mahte och jag till Lakselv bibliotek. Där finns en jultomteutställning :) Máret Ingá ska göra TV av det och jag ska skriva om det på nätet. Håller på att jobba med det just nu :) Det var kul att se hur man gör TV och så. Dessutom tycker jag Máret Ingá gjorde ett bra jobb, hon är duktig :D


Det fanns massor med fina tomtar där, och det gjorde att jag fick lust att fara hem och julpynta hela huset :)

Have a nice evening :)
Máren Iŋgá

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar