05.02.2015

Min barggut dán vahkku

Hallo!
Vuossárgga barggaimet mii ovttas Johán Ántiin ja beasaimet oaidnit mo son bargá. Maŋŋebárgga de ledjen mun Háldenjárggas Johán Ánte ja Trygve mielde. Háldenjárgii ledje boahtán njeallje ruošša mat galge oahppat herggiin vuoddjit Norgga vuogi mielde. Trygve ja Johán Ánte  ráhkadeigga ášši ođđasiidda, ja mun govvejin. Dáid govaid mun sáddejin Máret Elii, son lei oainnat čállimin neahtta ášši dán birra ja dárbbašii govaid. Go joavddaimet fas NRK'ii de rahkadin mun rádio ášši dás ja dat sáddejuvvui  Sáhka váibmosis. Ikte fas researchimet mii áššiid ja finaimet joatkkaskuvllas. Joatkkaskuvllas mii muitaleimmet geassebárggu ja NRK Sámi birra. Otne mii leat rahkánan ihttá beaivái. Mun ferten ihttin čieža áigge jo bargui, dainna go mun áiggun mannat filbmet guokte nieidda mat leaba gávtti coggamin skuvlii.

Vuossárgga go barggaimet Johán Ántiin.
Tor Egil, Ole Rune ja Johán Ánte.
Anders Nils Grenserud Eira viežžamin hearggi.
Son lei oahpaheaddjin.

På mandag jobbet vi i lag med Johán Ánte, da fikk vi følge han å se hvordan han jobber. Tirsdag var jeg i Háldenjárga med Johán Ánte og Trygve. Det var kommet 4 russere dit for å lære å om reinkappkjøring. Trygve og Johán Ánte lagde innslag til nyhetene mens jeg tok bilder. Disse bildene sendte jeg til Máret Eli som holdt på med å skrive en nettartikkel om dette. Da vi kom tilbake til NRK lagde jeg radiosak, den ble sendt på Sáhka váibmosis. I går har vi researchet og vært på videregående. På videregående snakket vi om sommerjobb og Nrk Sápmi. I dag har vi planlagt og forberedt oss til i morgen. I morgen må jeg på jobb allerede klokken 7, jeg skal nemlig filme to jenter som tar på seg kofta før de drar på skolen.

Ruoššalaš Semen Bolshunov dá áigo herggiin vuoddjit.

Klemet Amund Eira herggiin. Son lei maid oahpaheaddjin háldenjárggas.

Henriette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar