19.09.2014

Bearjadahken, skïereden 19 n.b

Åjejåj, daelie joe bearjadahke vihth! Joe bearjadahke?!
Tijjie dan vaarki vaasa, rätnoe gujhth jåvle vihth... Ij goh ennnje, bene rätnoe!

Dan våhkoen mijjieh reeportasjigujmie barkeme. 
Öövre gieltegs nuhtjedh iebnem maam gaavneme jih tjööngkeme, dejnie barkedh, jeatjahdehtedh jih bietskedh. Nov gujhth ånnetji geerve aaj! Jijnjh mij tjuara ussjedh! Maam åadtjoe jiehtedh/ij jiehtedh, guktie edtja reeportasjem öörnedh. Lea riektes "öörnegisnie" daelie? Buerie tjoeje? Staaran jeehtim? j.n.v. Bene nov amma gaajh luste gosse minngemosth åadtjoe riejries aamhtsem govledh! Mov jijtje aamhtsem, maam manne dorjeme!

Gaskevåhkoen manne åadtjoejim Leavnjese dåeriedidh. Dihte lij mov voestes "barkoefealadimmie". Saemien gærhkoerarie tjåangkoe utnin, jih manne edtjim Saemien åålmegen åejvie goerehtalledh, mij aaj lij desnie. Im manne hinnim dom aamhtsem rejriestalledh, bene manne Åarjelsaaarnan dom bijre bievnim, jih duarstan eelkim orre aamhtsine barkedh.
Dihte hijven sjidti, jih båetije våhkoe, däjstan skïereden 23n.b maehtede dom Åarjelfaaroesne govledh :) Muejhtieh govledh dellie!

Åjejåj, nu är det redan fredag igen! Redan fredag?!
Tiden går så fort, och snart är det jul igen... Inte riktigt än, men snart!
Den här veckan har vi jobbat med reportage. Det är riktigt spännande att använda materialet man har hittat och samlat, jobba med det, redigera och klippa. Men nog är det lite svårt också! Det är mycket som man måste tänka på! Vad man får säga/inte säga, hur man ska lägga upp reportaget. Är det i rätt ordning nu? Är ljudet bra? Sa jag rätt? osv.
Men nog är det bra roligt när man till sist får lyssna på ett färdigt reportage/klipp! Mitt egna reportage, som jag har gjort!

På onsdagen fick jag följa med till Lakselv. Det var min första 'jobbresa'.
Samiska kyrkorådet hade möte där, och jag skulle intervjua ordföranden i samisk menighet, som också var där. Jag hann inte få färdigt det inslaget den dagen, men jag informerade Åarjel saernieh (sydsamiska nyheter) om det, och på torsdagen började jag arbeta med ett nytt inslag. Det blev bra, och nästa vecka, tisdag den 23:e september kan ni höra det i Åarjel faaroe :) Kom ihåg att lyssna då!


Buerie hïelje gaajhkesh dovnesh! God helg allihopa! (Jaa, rätnoe badth/snart i alla fall)

Felicia



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar