08.01.2013

Bååstede!

Hiv og hoi tiden flyr ifra oss!
Jeg ble et døgn forsinket på min ferd opp til Karasjok, men sånn er det når været slår seg vrang og ikke ville meg vel. Anyroad, nå er det siste innspurt på denne praktikanttiden og fikk nettopp planene for de neste 7 ukene og røsk meg i fletta det går fort!
Juleferien suste meg hus forbi men det var nå trivelig å se disse jenetene igjen:)


Mens jeg var hjemme på juleferie var det en som prata i ett sett om praktikantbloggen vår, og hadde bare sååå lyst til å få ansiktet sitt trykt her. Så snill som jeg er så, there you go! lol


I morgen er det åpen dag på Karasjok Videregående Skole, hvor vi skal ha stand. Máijá og Máren Inga skal være våre utegående reportere, og jeg og Máret Inga skal stå bak kameraene. Temaet er "Media er artig". Morgendagen blir streamet direkte på web fra kl 10.00-12.00, da kan hvem som helst få prøvd seg foran kameraet. Fra kl 12.00 til ca 13.00 er det vi praktikantene som står for innslagene. Adressen er da www.nrk.no/sapmi

/Vaino'n luvhtie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar