26.11.2012

Rádioášši! / Radiosak!

Hello!

Otne lean gárvahan mu vuostat rádio ášši, dat galggá sáddejuvvot ihttin goas nu :)
Máijás ja Máret Inggás maid galgget gullot áššit, muhto dat lea otne rádios. Lea somá muhto siemmás oalle váivi ahte galgget gullot, danin go in hálit iežan jiena gullat rádios ;)

Sáhtan vela muitalit ahte mus lea leamaš buorre vahkkoloahppa. Ii geavvan nu olu, muhto eadni bođii bearjadaga ja sus lei mielde mu ođđa gápmagat ja stuora páhkka :O Dat lei mu risteatnis okta student/riegadán/juovla skeaŋka :) Lei hui fiina rátnu, mas lei mu namma :D Dat lea mu ođđa fávorihtta rátnu vai "filt" dego dadjá ruoŧagilli :) Jus logat dán, ollu giitu skeaŋkas ja ránus :)

Guokte čeahpes rádio journalistat :)

Idag har jag gjort klart min första radiosak, den ska sändas någon gång imorgon :)
Máijá och Máret Ingá har också gjort radiosaker och det ska sändas idag. Det ska bli kul men ändå ganska inte kul att de ska sändas, för att jag inte vill höra min egen röst på radio ;)

Jag kan också berätta att jag har haft en bra helg. Det har inte hänt så mycket, men mamma kom på fredag och hon hade med sig mina nya vinterskor och ett stort paket :O Det var från min gudmor, en student/födelsedag/jul present :) Det var en filt, med mitt namn på :D Det är min nya favorit filt. Om du läser det här, så tack för den fina presenten och filten :)


Have a nice week :)  
Máren Iŋgá

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar