15.11.2012

Hušša / Stress

Otne mus lea leamaš buorre beaivvii ja ii leat leamaš hušša :) Muhto ikte gal lei eara, mun galggen ovtta artihkkala gárvihit ja dalle gal šattai hušša. 

Ikte go bohten bargui Biret fuomáši ahte dan beaivvi ledje ráhkadeamen gumposiid servvodatviesus Kárášjogas, dalle mun in šat galggan joatkit báddet NuFal biebmoprográmi dego jurdda lei. Vaino ja mun sáddejuvvoime servvodatviessui jearahallat daid geat ráhkadeddje daid biebmuid. Mun ledjen kameraolbmos ja filmejin ja Vaino jearaid jearaldagai ja govvi stilskameran :)

Redigering av film
Manai hui bures buoht diet, ja moai šattaime duhtavaččat :D Dalle moai fas dollime NRKi ja álgime bargat artihkalin. Mun davvisámigilli Árdnasi ja Vaino oarjelsámigilli gosa nu :)
Redigerijen hui johtilit dan fiilma ja dalle álgen artihkkalin, dat gal manai áiggi. Muhto fertejin geargat ovdal go mannen ruoktot ja diimu 4. Vehá ovdalaš 4 gergen muhto dalle bohte váttisvuođat, dego got artihkkala publisere... Biret čohkká mu báldas ja šaddá maŋŋit ja maŋŋit. Moai álge heađástuvvat ja Biret dalle álgá huikit ja mun gal oaččun pánika dalle ja in šat muite maidege..... Muhto dalle mun šattan nu jierbmái ja artihkkal boahta nehtti :D 

Dál beaivvi maŋgil oažžut gullat ahte mii leat boastut dahkan, boasto báikái coggan artihkkalii..... Muhto Máret Ingá ja mu artihkkaliid galgget dal sirdit NRK Sámi vuostas siidui :D

Biret aka. Stresselement
Idag har varit en bra dag utan stress :) Men igår är en annan historia, jag skulle göra en artikel och då blev det superstressigt.

När jag kom till jobbet igår så hade Berit kommit på att dom lagade blodpalt på folketshus här i Karasjok. Då skulle jag inte fortsätta att spela in matprogramet till NuFal som planerat. Vaino och jag blev skickade till folketshus och interjuva dom som lagade maten. Jag som kameraman och Vaino som utfrågare och fotograf till stilsbilder :)

Idé torka till artikel som resulterade i bilderna. Är alltid så här vacker på bild ;)
Allt det där gick hur bra som helst och vi blev nöjda :D Då åkte vi tillbaka till NRK och började arbeta på var sin artikel
Jag redigerade filmen jättefort, sen så började jag på artikeln, den gick tid. Men jag var tvungen att bli klar innan jag slutade klockan 4. Lite 4 så blev jag klar, men då kom komplikationerna, som hur man skulle publisera själva artikeln... Berit satt brevid mig och klockan blev mer och mer. Vi börjar att sitta på nålar och få myror i brallan, det leder till att Berit börjar att skrika och jag får panik och blir hjärndöd... Men sen blir så blir jag smart och får ut artikeln till internet :D

Dagen efter får vi veta att vi har gjort fel, vi har lagt artiklarna på fel ställe.... Men dom ska flytta Máret Ingá och min artikeln till NRK Sámis försida :D

Inspelning av NuFal matprogramet :)

Här är artikeln   --->   Dá lea artihkkal :)

Máren Iŋgá :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar