05.11.2012

Ny videojournalist!



Hei godtfolk :D


Under Arbeid (redigering av saker.) Fredagen var vi bare 2 praktikanter på jobb, de to andre hadde reist. Så dette er gjengen da :)

Forrige uka hadde vi videokurs (VJ) med Gunnar Grønlund her i Karasjok. Allerde dag 2 ble vi sendt ut på oppdrag på egen hånd. Dvs, forberede utstyret, hvordan man skal filme, hvem, hva, finne fokus osv. Turen min gikk til Sølvsmia i sápmi park, der jeg filmet Emil som jobber som sølvsmed. Vi hadde fått beskjed om å bli ferdig med filminga før lunsj, og deretter redigere saken.


redigering



Etter filminga begynte jeg med redigeringa, og da jeg var nesten helt ferdig, klarte den vår klumsete lærer å snuble over nettkabelen. Viiips så var hele filmen ødelagt! hehe. Men det gjorde ingenting, fordi jeg egentlig ikke var fornøyd med filmen, så jeg bestemte meg for å komme tilbake til jobben om kvelden for å mekke en ny og en bedre sak!


Her er resultatet av abeidet mitt:

Hva syns du om filmen?

Ha en fin dag videre! :D
-Máijá-

1 kommentar: