12.10.2012

Mánáid-Tv čuvodan

 Dan vahkku lean mánnodaga ja distaga čuvvon Mánáid-Tv, dalle sii (Heidi, Elle Márjá ja Rolf Morten) ráhkadedje lávlagid Ribat-Rábat ráidui mii galggá sáddejuvvot Ođđajagimánus. Dat šaddet 10 prográmma ja juohke prográmmas galggá leahkit musihkkavideo, ja dal sii daid lávlagid báddejit :) Garjá vel bođii, son lea mielde prográmmas, lei hui somás ealli :D Su lávlla šattai hui buorre ja jáhkan ahte ieš maid šattai duhkavaš :)



Disdaga maiddái čuvvon go lávlagiid dahke, dalle vel ledje mánát doppe lávlumin. Muhto mangá boradanbottu čuvvon Piia ja Tamie govvet juoidá mii galgá čájehuvvot Mánád-Tv:s. Manaime heasttaid lusa ja galggaime daid govvet :) Mun šadden mikrofuvdnaolmmoš, galgen dan doallat :) Ožžon velá hui somás gápmagiid coggat vai mu gápmagat eai duolvva :P Maŋŋá go fas bođimet ruovttoluotta NRKi de mun ožžon mannat ruoktot ja de mu beaivi nogai :D




Den här veckan har jag på måndag och tisdag följt Mánáid-Tv. Dom(Heidi, Elle Márjá och Rolf Morten) gjorde då sånger till Ribat-Rábat serien som ska sändas i januari. Det blit 10 program och i varje program så kommer det vara en musikvideo, och dom sångerna spelade dom in. Kråkan kom och sjöng, hon ska vara med i serien, roligt djur det där :D Hennes låt blev bra och jag tror hon blev nöjd själv :)


tisdag följde jag också när dom gjorde låtar, då var det barn där och sjöng. Men efter lunch följde jag Piia och Tamie och filma något som ska visas på Mánáid-Tv. Vi for till hästar och skulle filma dom :) Jag fick då låna roliga skor så att mina skor inte skulle bli smutsiga :P När vi kom till NRK igen så fick jag fara hem och så tog min dag slut :D



Filbma garjjáin / Film med kråkan:


Buorre vahkoloahppa :)
Trevlig helg :)
Máren Iŋgá

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar