24.10.2012

Dag 3 i Oslo

Idag har vi vært på morgenmøte til Dagsrevyen og sett på alle studioene der Dagsrevyen, nyhetene, sporten osv. blir til. Kult. Vi har fått øye på flere NRK "kjendiser". Kult. Vi møtte på Jarle Roheim Håkonsen som er nyhetsankeret i Dagsrevyen, han fortalte oss om hvordan det er å stå forran kameraet og at han brukte mest gråe slipser, artig kar. Vi har også hatt litt teori med Benedikte Fjelly om journalistikk. Interessant. Ellers har "fritiden" vår gått til enda mer shopping. Slitsomt. Også har jeg (Máret Ingá) vært på "Det andre teateret" med kusinen min. Anbefales. Nå er jeg trøtt og sliten. Snork. Må enda gjøre leksa mi før jeg legger meg for å sove, det er å se på Dagsrevyen. Det er viktig.

Berit har tatt å filmet litt idag med iPhonen hennes, som hun vil vise på bloggen vår. Scroll ned.

:-)










 
Dagens frokost


Jarle Roheim Håkonsen forteller om jobben sin



Ivrige praktikanter følger godt med



Vaino syns det var kult å stå der


Máijá & Máret Ingá syns det var kult å sitte der


Nei det er ikke en gang, men en heis, tenk!


Var liksom ikke så mange skjermer der


Skulle du sett, der er jo NRK Sápmi sin nyhetsskjerm også, hjemmebanen vår :-D






Ønsker dere alle en riktig så god natt !





Skrevet av: Máret Ingá Smuk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar