09.11.2012

Filming og redigering

Hele denne uka har bestått av filming og redigering, alle med hvert sitt prosjekt.
Máijá og Nils Johan har tatt for seg den åndelige/noaid verden, og springer rundt med kameraet i hånden for å få filmet spøkelser. Jeg tror de må slutte å se på Åndenes Makt. Neida, selvfølgelig filmer de ikke spøkelser, men tror det er noe i den duren, eller faktisk så vet jeg ikke for jeg har vel egentlig ikke spurt.
Máret Inga har filmet noe hun også, men er jaggu ikke sikker på det heller, kom til å tenke at jeg har vel egentlig ikke spurt henne heller. Eller kanskje jeg har det. Nei jeg vet ikke.
MEN det jeg vet er at Máren Inga har filmet og blitt filmet angående matlaging. Grunnen til at jeg vet det er fordi jeg var med nemlig.



Ja, også er den nye trenden facerape. Og jeg da, så godtroende som jeg er tror jeg ikke trenger å logge av hver gang jeg henter kaffe, men det viste seg fort at det må jeg gjøre. Máijá og Máret Ingá har morsom fantasi, haha! :D

Jaggu er det straks helg igjen, og da dras det ivei til Tromsø på julebord. Heldigvis denne gangen har jeg fått en hånd på hodet og allerede blitt tilgitt for helgens kommende synder, takk Nils Johan!
God helg!

//Vaino

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar